.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهایی کوتاه از شبکه طبرستان


« مثل آئینه مثل آفتاب» عنوان ویژه برنامه ترکیبی نمایشی است که با هدف اطلاعاتی و آموزشی و موضوع انقلاب اسلامی به تعداد 18 برنامه 90 دقیقه ای در ایام دهه فجر (از 6 بهمن تا 23 بهمن) هر روز به صورت زنده از صدای مرکز مازندران تولید و پخش خواهد شد.
این برنامه، ضمن پرداختن به سوابق تاریخی انقلاب در مازندران و نقش مردم این منطقه در پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات و ثمرات انقلاب در مازندران، به طرح عملکرد و فعالیتهای سازمانها و نهادهای دست اندرکار استانی و... نیز خواهد پرداخت.
مثل آئینه مثل آفتاب در این 18 روز همچنین علاوه بر انعکاس حال و هوای استان در فضای معنوی و معطر انقلاب، تنویر افکار عمومی و تلطیف فضای استان درایام دهه فجر ونیز طرح بصیرانه اهداف انقلاب و همراهی با سیل اندیشه های منور جوانان جامعه، با مسئولان نظام در باروری و شکوفایی اندیشه های سبز و درخشان دینی و میهنی همگام و همراه خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مازندران عوامل دست اندرکاراین برنامه عبارتنداز:
تهيه کننده: عليرضا احمدی دستيار تهيه: فرهاد قلی نژاد نويسنده: رضا بازی برون
گويندگان : رحمان قدمي و مريم دلفانی
گزارشگران : عسکري اميني- بنتُ الهدی روشن بخش- داوود محمّدی، جعفر علي پور
صدابرداران: شهرام حق شناس، مهدی اوشيب نتاج، سيدرضا ميرقربان نژاد، سامی يوسفی

کفشهای قرمز طوبی

نمایش « کفشهای قرمز طوبی» کاری است از ابوالقاسم عبداللهی به تهیه کنندگی علیرضا دهقان و به قلم وفا مصطفی پور که با موضوع انقلاب اسلامی وهدف ارشادی تربیتی در ایام دهه فجر از صدای شبکه طبرستان پخش خواهد شد.
« کفشهای قرمز طوبی» برمحور زندگی خانواده ای فریدونکناری می چرخد. طوبی دختر نوجوان خیلی دوست دارد در تظاهرات شرکت کند. او به همراه دوستش راضیه تصمیم می گیرند هر طور شده به خیابان اصلی فریدونکنار برسند اما برادرانش کریم و رحیم مانع آنها می شوند. ماموران سر خیابان ایستاده اند و منتظر آنها هستندو.....
گفتنی است: نمایش های ویژه دهه فجر که در سه قسمت 30 دقیقه ای به قلم وفا مصطفی پور به رشته تحریردرآمد، به اتفاقات و وقایع جانفشانی های جوانان و مردم استان در زمان پیروزی انقلاب در شهرهای بهشهر، ساری و فریدون کنار می پردازد. که دو قسمت دیگر نمایش ویژه دهه فجر در رابطه با مبارزات مردم استان در شهرهای بهشهر و ساری است.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مازندران دیگرعوامل دست اندرکار این برنامه عبارتنداز:
صدابردار: سامی یوسفی بازیگران: لیلا تورانی، مائده پور رمضان، مبین بوی افراز، مهدی رضایی، رحمان قدمی


بهره برداری از چهار طرح گسترش ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی

باتلاش و همت همکاران فنی واحد فرستنده های تلویزیونی مرکز، چهار طرح ایجاد وگسترش ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی در شهرستانهای سوادکوه، نور و ساری راه اندازی شد.

با بهره برداری از این طرحها، مردم روستاهای امام کلا و اتو از توابع شهرستان سوادکوه از نعمت تصاویر شبکه های اول، دوم، سوم واستانی بهره مند شدند. بنابراین گزارش؛ برای روستائیان روستای حطر شهرستان نور نیزباهمت همکاران فرستنده تلویزیونی، استفاده از شبکه های اول، دوم، سوم واستانی میسرشد. همچنین مردم روستای لارما بخش دودانگه(شهرستان ساری) نیز از 4 شبکه FM رادیوئی ورزش، جوان، فرهنگ ومعارف استفاده می کنند.


شور پیروزی درصدای طبرستان برپا می شود

« شور پیروزی» ویژه برنامه ای است که در روز 22 بهمن به مدت 180دقیقه درقالب کلامی، پیامی، آوایی از صدای شبکه طبرستان پخش خواهد شد.
ویژه برنامه شور پیروزی به دستاوردهای 32 ساله انقلاب اسلامی، تداوم راه حضرت امام، تهیج مردم برای راهپیمایی پرشکوه 22بهمن، معرفی افراد و شخصیت های برجسته دوران انقلاب اسلامی و هشدار دادن به مردم از فتنه فتنه گران داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازد.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مازندران دیگرعوامل دست اندرکار این برنامه عبارتنداز:
تهيه کننده و نویسنده: سکینه بوداغی گویندگان: علی عظیمی، زری قاسم نژاد
گزارشگران: غلامرضا علی نژاد، داود محمدی، عسگری امینی، مریم آقاجانی، هدی روشن بخش
صدابردار: مهدی اوشیب نتاج گوینده آیتمی: میلاد شوکائیان


قصه زندگی شیرزن مازنی دراعلامیه

« اعلامیه» مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی و تهیه کنندگی نوروز علیپور که با قلم محمد آهنگری در 13 قسمت 45 دقیقه ای درایام دهه فجر، ضمن انعکاس برخی از اتفاقات ومجاهدتهای مردم مازندران درزمان پیروزی انقلاب، بخش هایی از نقش مردم استان را نیز در رسیدن به فجر پیروزی در 22 بهمن 57 از سیمای شبکه طبرستان به نمایش گذاشته می شود.
اعلامیه قصه پیرزن خیری است که قصد دارد بخشهایی از زمینهای شالیزارش را برای آمرزش گناهان پدر و همسرش به رعیت ببخشد. اما با مخالفت فرزندان روبرو می شود. همین امر سبب می شود تا پیرزن قصه زندگی اش را برای نوه نوجوانش بازگو کند وما از این طریق درقالب یک سریال تلویزیونی با نهضت امام خمینی(ره) و زندگی و مبارزات انقلابی این شیرزن مازندرانی و همینطور ظلم وستم ودیکتاتوری عمال شاه درمازندران آشنا می شویم.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مازندران دیگرعوامل دست اندرکار این برنامه عبارتنداز:
تصویربردار پرتابل ونورپرداز: تقی قاسم پور صدابردار: محمود موسوی تدوینگر: علیرضا امراء
دستیاران تهیه: سمیه خرسند، عطار اشرفی منشی صحنه: رقیه اصلانی
دستیار فنی: قاسم قلی نژاد مدیربرنامه ریزی: حبیب ا... کشیری
بازیگران: محمدرضا صمیمی، علی یزدانی، مهری کامرانی، سید خدیجه موسوی، شهروز براری، محسن حکیمی، حبیب ا... کشیری



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1389
بهتر است آقای حمیدی پاسخ دهند آیا در مرکز مازندران کسی وجود ندارد که علیپور بعد از سالها بازنشستگی سکان دارشده اند که اگر چنین است وجود این نیروها بهر چیست و اگر نه پس چرا این چنین با بهرهگیری از امثال علیپور ( پاسدار بازنشسته ) و فتحی بازنشسته دیگر سازمان و ... در حق بیت المال خیانت می کنی
ناراضی 29 بهمن 1389
دلیل پخش نشدن سریال میراشکار از شبکه تبرستان چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن 17 فروردين 1391
آقای نوروز علیپور یکی از فیلمسازهای قدیمی صدا و سیماست که در جشنواره های متعدد امتیازات خوبی را کسب کرده است و فیلمهای تحسین برانگیزی هم ساخته است انشاالله تو برادر منتقد همبا دانش آموزی و تجربه بتوانید بجای حقوق گرفتن از بیت المال قدری بفکر برنامه سازی بیفتید
محمد 21 خرداد 1391
از برنامه های رادیویتان کمال تشکر را داریم
اکبر حسینی راد 23 خرداد 1391
لطفا عکسهایی از گویندگان درحال اجرای برنامه بگذارید ...فکر میکنم بسیا ر جالب توجه باشد
باتشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.